انجمن علمی اپتومتری ایران

پیام دبیر اجرایی کنگره (خانم شهرزاد نکونام)

پیام دبیر اجرایی کنگره (خانم شهرزاد نکونام)

دیداری مجازی، حقیقی تر از پیش

بنام خدای بزرگ و مهربان، اولین کنگره مجازی اپتومتری ایران را آغاز می کنیم.

بی تردید کنگره سالیانه انجمن علمی اپتومتری ایران بزرگترین همایش علمی اپتومتری است، و بیش از دو دهه با همکاری تشکل های اپتومتری سراسر کشور برگزار گردیده است. استفاده از برترین مقاله های علمی، برخورداری از امتیاز آموزش مداوم جهت تمدید پروانه های حرفه ای، دیدار دوستان و همکاران، و بازدید از نمایشگاه های جانبی، از مهم ترین دستاورد های این همایش کشوری بوده است.

اکنون که در آستانه برگزاری بیست و سومین کنگره سراسری اپتومتری - اولین کنگره مجازی اپتومتری کشور- قرار داریم، گرچه دیدار دوستان از نزدیک میسر نیست، اما از راه دور به همه اساتید، همکاران و دانشجویان عزیز درود می فرستیم و از اینکه با ما هستید بر خود می بالیم.

کنگره ای که پیش رو داریم حاصل همکاری انجمن علمی و جامعه اپتومتری ایران، گروه های آموزشی اپتومتری دانشگاه های علوم پزشکی ایران، زاهدان، شهید بهشتی، مشهد، و تشکل های اپتومتری سراسر کشور است. بیش از ۴۰ سخنرانی علمی در محل دفتر انجمن علمی اپتومتری ایران، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، و با بهترین کیفیت ضبط شده است؛ همچنین بیش از ۲۰  سخنرانی توسط اساتیدی که در تهران حضور نداشته اند به دبیرخانه کنگره ارسال شده که پس از تدوین به فرمت کنگره درآمده و همگی تقدیم شما عزیزان می گردد.

ضمن قدردانی و سپاس از کمیته های علمی و اجرایی، دبیرخانه کنگره و اساتید ارجمندی که با ارایه سخنرانی ارزشمند خود به غنای این کنگره رونق بخشیدند، از حضور گرم تمامی همکاران گرامی در یک ماه آینده در پلت فرم بیست و سومین کنگره سراسری اپتومتری ایران استقبال کرده و خوشامد می گوییم.

به امید دیدار همکاران محترم پس از رفع بحران کرونا در برنامه های علمی و صنفی سراسری اپتومتری ایران

شهرزاد نکونام

دبیر اجرایی کنگره

تگ ها:
اشتراک‌گذاری:
۴۵۶

نظرات (۰)

نظر بدهید