انجمن علمی اپتومتری ایران

سخن رئیس کنگره (آقای دکتر علی میرزاجانی)

سخن رئیس کنگره (آقای دکتر علی میرزاجانی)

با سلام و تقدیم احترام خدمت همه اساتید، اندیشمندان، پژوهشگران و دانشجویان عرصه علم و حرفه اپتومتری،

پیش از هر چیز سلامتی و تندرستی تک تک شما بزرگواران را در این شرایط بحرانی بیماری ویروس کووید 19 از خداوند منان مسئلت می نمایم.

متأسفانه امسال بدلیل پاندمی کووید 19 برگزاری حضوری بیست و سومین کنگره سراسری اپتومتری ایران میسر نگردید و ملاقات همکاران عزیز فراهم نشد و به همین خاطر کنگره بیست و سوم سراسری اپتومتری ایران بصورت از پیش ضبط شده و مطابق با مقررات اداره آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور در سامانه مربوطه بارگذاری و به سمع و نظر شما بزرگواران خواهد رسید.

استقبال کم نظیر پژوهشگران و اپتومتریست های سراسر کشور از کنگره سالانه اپتومتری در این چند سال اخیر، همت عزیزانی که در کمیته های علمی و اجرایی برگزاری این کنگره ایفای نقش می کنند را دو چندان نموده و اشتیاق تلاش دست اندرکاران مربوطه برای برگزاری مجازی هر چه بهتر این نشست سالانه علمی – حرفه ای اپتومتری را افزوده است.

دبیر علمی کنگره امسال جناب آقای دکتر ابراهیم جعفرزاده پور و دبیر اجرایی سرکار خانم شهرزاد نکونام از پیشکسوتان اپتومتری می باشند. همچنین مسئول برنامه ریزی علمی کنگره سرکار خانم فرشته شکراله زاده کاندید دکترای تخصصی اپتومتری بوده که براستی جهت هماهنگی های لازم در این شرایط کرونایی برگزاری کنگره تلاش زیادی نموده و امور مربوطه را به نحو مقتضی و منظم پیش برده اند.

امید است تلاش وافر این بزرگواران همراه با عزیزانی که در جای جای مسئولیتی کمیته های علمی و اجرایی کنگره فعالیت دارند به برگزاری مجازی بیست و سومین کنگره سراسری اپتومتری کشور در شأن و مرتبه همکاران گرانقدر منتهی گردد.

برگزاری شکوهمند اینگونه همایشها ماحصل اتحاد بین تمام جوامع علمی و صنفی مرتبط با حرفه اپتومتری می باشد و اینجانب بر خود واجب می دانم تا از همه این عزیزان اعم از کمیته های علمی و اجرایی کنگره، اساتید فرهیخته، همکاران اندیشمند، دانشجویان گرامی، حامیان مالی و معنوی کنگره و سایر همکارانی که به نحوی از انحاء برگزاری این همایش بزرگ را یاری می دهند، کمال قدردانی و سپاسگزاری را داشته باشم.

دکتر علی میرزاجانی

رئیس کنگره

تگ ها:
اشتراک‌گذاری:
۴۳۶

نظرات (۰)

نظر بدهید